1. Sir-Ayet

    Sir-Ayet

    IMDb 4.2 720P Yerli Film

    2019 yapımı yerli korku filmimiz Sir-Ayet sansürsüz bir şekilde tek parça hd kalitesinde izleyebilirsiniz Sir-Ayet, eşinin ölümünden sonra hayatı kararan bir kadının hikayesini konu ediyor. Genç bir kadın olan Hicran’ın hayatı, eşinin ölümünün ardından alt üst olur. Hicran, kocasını kaybetmesinin üzerinden bir yıl geçmesine rağmen, kendisini bir türlü toparlayamaz. Kocasının yokluğunu kabullenemeyen Hicran’ın bu süreçteki en büyük destekçisi, kızı Gizem olur. Geçirdiği zor günlerin üstesinden gelemeyen Hicran, kızının tavsiyesi üzerine psikoloğa gitmeye başlar. Ancak ilaçlarını düzenli kullanmadığı için bir verim alamaz. Farklı bir yere gitmenin, kendisini daha iyi hissettireceğini düşünen Hicran, İstanbul dışındaki evlerinde yaşamaya başlar. Gizem, okuluna devam ettiği için annesini tek bırakmak zorunda kalır. Genç kız, okulda olduğu sırada komşularından aldığı bir telefon ile şok geçirir. Gizem, okuldan üç arkadaşı ile birlikte apar topar annesinin yanına gider. Gördükleri karşısında şaşkına dönen gençleri korku dolu anlar beklemektedir.

    Korku türündeki filmin yönetmenliğini ve senaristliğini Onur Aldoğan üstleniyor. Filmin oyuncu kadrosunda Demet Oran, Aydan Akboğa, Sinan Taşkan, Gizem Terzi ,Ali Burak Küçük, İlayda Özenses gibi isimler yer alıyor.
Background
Adblock Tespit Edildi! Adblock ile bu partı izleyemezsiniz. Lütfen reklam engelleyici eklentinizi devre dışı bırakınız ve sayfayı yenileyiniz!
Yorum Alanı 14 Yorum Yapılmış
  1. avatar
      Erhan yılmaz 17 Ağustos 2019 02:01:20

    Sonun da izledik şunu kaç aydır bu film’mi merak ediyordum güzel film’di ama kısa yapmışlar zaten böle güzel şeyler 40 yılda bir gelir kısa ve öz olur keşke biraz dağa uzun olsaymış

  2. avatar
      Erhan yılmaz 28 Ağustos 2019 03:17:23

    olum bunlar böle bi köpek işte yiğidi öldür hakkını yeme diye bir laf var bunlar yiğidi de öldürür hakkını da yer ben film’mi izledim ve çok beğendim iyi yapmışlar hatta bu güne kadar türkiye de yapılmış bu tür film’ler arasında en iyisi ama bunlar nerde saçma sapan şeyler var onları beğenir güzel şeylerin de hakkını yer ne yapalım yapacak bi şey yok bunlar da böle bi mahlukat işte.

  3. avatar
      Erhan yılmaz 17 Ağustos 2019 02:01:20

    Sonun da izledik şunu kaç aydır bu film’mi merak ediyordum güzel film’di ama kısa yapmışlar zaten böle güzel şeyler 40 yılda bir gelir kısa ve öz olur keşke biraz dağa uzun olsaymış

  4. avatar
      Doğanay 2 Kasım 2019 07:26:30

    çok saçma zaman kaybı

    • avatar
        Poeta 2 Kasım 2019 07:36:34

      Yabancıların korku filmleri izlerken sscma değil ? bu mu acma

      • avatar
          Erhan yılmaz 2 Kasım 2019 08:24:50

        olum bunlar böle bi köpek işte yiğidi öldür hakkını yeme diye bir laf var bunlar yiğidi de öldürür hakkını da yer ben film’mi izledim ve çok beğendim iyi yapmışlar hatta bu güne kadar türkiye de yapılmış bu tür film’ler arasında en iyisi ama bunlar nerde saçma sapan şeyler var onları beğenir güzel şeylerin de hakkını yer ne yapalım yapacak bi şey yok bunlar da böle bi mahlukat işte.

      • avatar
          Ahmet 2 Kasım 2019 08:24:50

        yabancilar efsane film yapiyor hic bir butceden kacmiyor dunyaca oscar odulleri aliyorlar bizimkiler ne aliyor bas

  5. avatar
      Doğanay 24 Ağustos 2019 15:36:13

    çok saçma zaman kaybı

    • avatar
        Poeta 25 Ağustos 2019 17:20:13

      Yabancıların korku filmleri izlerken sscma değil ? bu mu acma

      • avatar
          Erhan yılmaz 28 Ağustos 2019 03:17:23

        olum bunlar böle bi köpek işte yiğidi öldür hakkını yeme diye bir laf var bunlar yiğidi de öldürür hakkını da yer ben film’mi izledim ve çok beğendim iyi yapmışlar hatta bu güne kadar türkiye de yapılmış bu tür film’ler arasında en iyisi ama bunlar nerde saçma sapan şeyler var onları beğenir güzel şeylerin de hakkını yer ne yapalım yapacak bi şey yok bunlar da böle bi mahlukat işte.

      • avatar
          Ahmet 7 Eylül 2019 04:51:57

        yabancilar efsane film yapiyor hic bir butceden kacmiyor dunyaca oscar odulleri aliyorlar bizimkiler ne aliyor bas

  6. avatar
      Ahmet 2 Kasım 2019 07:26:31

    Film Baslarda Guzeldi Sonuna Gelince Sacmalamislar tamamen kolay oldu sonunda hersey cinin girmesi okadar kolay deyildi 🙂

  7. avatar
      Ahmet 7 Eylül 2019 04:50:37

    Film Baslarda Guzeldi Sonuna Gelince Sacmalamislar tamamen kolay oldu sonunda hersey cinin girmesi okadar kolay deyildi 🙂

  8. avatar
      önder 31 Ekim 2019 21:25:45

    normalde bu tarz filmlerden ucbucuk atarım bunda hic bişey hissetmedim olmamiş

  9. avatar
      Erhan yılmaz 2 Kasım 2019 07:26:31

    Sonun da izledik şunu kaç aydır bu film’mi merak ediyordum güzel film’di ama kısa yapmışlar zaten böle güzel şeyler 40 yılda bir gelir kısa ve öz olur keşke biraz dağa uzun olsaymış

  10. avatar
      önder 2 Kasım 2019 07:26:34

    normalde bu tarz filmlerden ucbucuk atarım bunda hic bişey hissetmedim olmamiş

film izle Hdfilmw.org | Film izlemenin Yeni Adı Full HD Türkçe Dublaj, Alt yazılı Orjinal Filmler
film gani
nerobet
film
kaçak bahis siteleri